Háztartási gép szerviz Budapesten és Pest megyében
Budapesten és Pest megyében

Szerelők és ügyfelek

Ügyfelek és szerelők

A legjobb szerelő

 

Bármelyik háztartás szembesülhet azzal a ténnyel, hogy valamelyik háztartási gépe elromlik, nem megfelelően működik. Amikor már túl vagyunk a kötelező, házilag is elvégezhető dolgokon, szűrőtisztítás, vízcsap ellenőrzés,  konnektor ellenőrzés. és a hiba még mindig nem szűnt meg, kezdhetünk szerelőt, szervizt keresni. Szerencsés esetben már van egy jól bejáratott szakink, aki azonnal jön, és megjavítja a készüléket. De nem mindenkinek van ilyen szerelője, tehát keresni kell. Irány a Google! Beütjük a keresőszavakat: legjobb szerelő, azonnal, olcsón- lehetőleg ingyen, vasárnap reggeli kiszállással:). Sokan meglepődnének, milyen meglepő keresőszavakat használnak a szerelőkre vadászók. Maximális elvárással és reménnyel rákattintunk a nekünk szimpatikusnak tűnö hirdetésre vagy weboldalra, bízva abban hogy jól döntöttünk. Ha bejönnek az elvárásaink, a szerelő a megbeszélt időpontban megjelenik, illedelmesen bemutatkozik, majd villámsebesen megjavítja készülékünket, kiállítja a számlát, köszön majd távozik. Öröm és boldogság! Persze ez csak az esetek egyik felében történik így. Sokszor már ott elbukik a dolog, hogy a kiszemelt szerviz nem veszi fel a telefont, vagy csak az automatát hallgathatjuk hosszú perceken keresztül. Fekete pont! Ha már a sokszori próbálkozás után sem érjük el a szervizt, sokan tovább lépnek, nézik a következő találatot. Tegyük fel, végre sikerült a hibabejelentés. A megbeszélt időpontban várjuk a szerelőt…. aki nem jön. Várunk, várunk, a szerelő sehol, nem is telefonál, mikor érkezik. Persze rátelefonálunk, talán el is érjük, de sokszor nem. Végül elérjük, de itt már beírunk egy újabb fekete pontot. A szerelő közli, késni fog (ezt mi már rég tudjuk), esetleg csak holnap ér oda. Ez kellemetlen lehet, mivel sokan munkából jönnek haza, vagy szabadságot vesznek ki. Na mindegy, valahogy összehozzuk a találkozót. Szerelő megjön, felméri a hibát, ad egy árajánlatot, amitől leesik az állunk…Összeszedjük magunkat és belemegyünk a javításba. Jó esetben van alkatrész nála, és meg tudja javítani a gépet. Persze ha nincs, akkor közli, meg kell rendelni az alkatrészt, ami több nap, hét, és új kiszállás. Ismét időpont egyeztetés, szabadság, tehát minden kezdődik előlről. A szerelő távozáskor még elkéri a kiszállási, bevizsgálási díjat is, ami szintén nem kis összeg. Ismét fekete pont, és még mindig nem jó a mosógép. A történet vége azért általában az, hogy meg van javítva a készülék, és reménykedünk, hogy mostanában nem kell ezt újra eljátszanunk.

Persze ezt az egészet nézhetnénk szerelői szemmel is, aki címről címre jár, megküzd a forgalommal meg a dugókkal, a parkolási cégekkel, közben milliónyi hívást kap, próbál megfelelő kiszállási időpontokat találni az ügyfeleknek. majd ezeket később kénytelen korrigálni, mert az öt perces munkából két és fél óra lett, tehát tolódik minden. Közben intézi az anyagrendeléseket, keresi hol van raktáron viszonylag normális áron, megrendeli, ráadásul folyamatosan jönnek a hívások, hogy mi lehet a baj, milyen mosógépet vegyek, mikor ér oda stb. Vezetés közben persze bújja az internetet hibakódok után, próbálja megtalálni a megfelelő alkatrészt, és reménykedik hogy időben odaér mindenhova, és nem töri rommá magát és az autóját. Bármilyen meglepő, de a szerelő is ember, és időnként ő is lebetegedik, elromlik  a kocsi, szervizbe kell vinni, van családja és rohan haza, mert beteg lett a gyerek, vagy el kell hozni a suliból, és mindig jön valami váratlan dolog. Ekkor ismét hívogatni az ügyfeleket a csúszás miatt, közben az ügyfelek is hívják őt, mert nyilvánvalóan türelmetlenek. Na és persze hét órakor meg hétvégén is megy dolgozni, mert sokan csak akkor vannak otthon. Sokszor azomban ő is ügyfél lesz, mert elromlott a kazán, javíttani kell, mert most nincs „kedve” újat venni. Ekkor ő is hívja a kazánszerelőt, aki szintén késik vagy nem jön, a telefont nem veszi fel, és egy kisebb vagyont kér a javításért. Ilyenkor  átérzi a saját ügyfeleinek gondjait, és elgondolkozik azon, miként tudná jobban csinálni ezt az egészet, hogy ebben az átláthatatlan káoszban mindenki egy kicsit jobban érezhesse magát, szerelők és ügyfelek egyaránt.

 

*A cikket ügyfeleink tapasztalata, történetei inspirálták. Utólag is ezer köszönet, hogy minket választottak és megbíztak bennünk.

 

legjobb szerelő

Cikk: Katona Antal

 

Kérem, ha hasznosnak találta a cikket, értékelje vagy segítsen minket egy megosztással. Köszönöm!

[kkstarratings]

 

 

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.